2 grudnia 2022

Copywriting po angielsku? Sprawdź 3 podstawowe założenia

Chcesz otrzymać wartościowe treści w języku angielskim, ale nie wiesz, na co zwrócić uwagę podczas ich zlecania? A może masz już całkiem sporą bazę treści i nie do końca potrafisz oszacować, czy nadają się do publikacji? Jeśli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiadasz twierdząco, a do tego chcesz, by Twoje artykuły po angielsku były docenione to koniecznie sprawdź, 3 podstawowe założenia wysokiej jakości treści. Dzięki nim znacznie lepiej i szybciej zweryfikujesz ich wartość.

Copywriting po angielski – przede wszystkim wysoka jakość

Aby treść w jakimkolwiek języku była doceniona, a co ważne charakteryzowała się wysoką jakością dla drugiej strony, konieczne jest tworzenie jej przy najwyższych zasadach copywritingu. W praktyce oznacza to mniej więcej tyle, że każdy zlecony i napisany artykuł powinien być poprawny merytorycznie i językowo, a co ważne także sprawiać wrażenie specjalistycznego i dopasowanego pod kątek określonej grupy społecznej.

Dobrej jakości artykuł obroni się sam, ale grono odbiorców potrafi być bardzo roszczeniowe. Zanim zatem opublikujesz treść weź pod uwagę, czy artykuł spełnia funkcję informacyjną lub czy wnosi do konkretnej grupy jakąś wartość dodaną.

Artykuł wysokiej jakości szybko zostanie doceniony i publikowany przez innych. Liczba lajków oraz udostępnień w social media to najlepsza wizytówka treści stworzonej na wysokim poziomie.

Terminowość w oddawaniu zleceń – to też jest ważne

Nic tak nie denerwuje, jak nieterminowość konkretnych osób. Dlatego, zlecając copywriting po angielsku weź pod uwagę nie tylko to, jak został przygotowany tekst, ale również w jakim czasie i czy w ustalonym terminie.

Spóźnienia, oddawanie artykułu na ostatnią chwilę, może nie tylko zdenerwować zlecającego, ale przede wszystkim zniechęcić do dalszej współpracy.

Koszt wykonania zlecenia, czyli copywriting po angielsku w dobrej cenie

To, że artykuł powstaje w innym języku wcale nie musi oznaczać drożyzny. Wręcz przeciwnie, dobrą ceną za tego typu usługę spotkamy w wielu wartościowych firmach, które charakteryzuje dobra cena i wysoka jakość tworzonych artykułów.

Ile to może kosztować? Najlepiej zweryfikować przynajmniej kilka cenników, które wskażą nam średnią kwotę, jaką trzeba uiścić za wykonanie usługi.

Powiązane treści